Mój driftowóz

BMW E30 + silnik z 2jz z Toyoty Supry w sezonie 2015, 2016, 2017

  • baza BMW E30 318 , rocznik 1990
  • odelżona karoseria - szyby z poliwęglanu, elementy wymienne z laminatu
  • silnik 2jz 500HP
  • customowe zawieszenie gwintowane Bilstein
  • stabilizatory wyczynowe H&R z regulacją naprężenia 22/18mm
  • klatka bezpieczeństwa , według załącznika "J"
  • bezpieczny zbiornik paliwa ze stali nierdzewnej w bagażniku
  • 6 punktowy system gaśniczy Sparco (włączany z kabiny i z zewnątrz)
  • główny wyłącznik prądu (wyłączany z kabiny i z zewnątrz)
  • hamulce z BMW E39 535i
  • fotel Sparco REV z homologacją FIA
  • 4 punktowe pasy bezpieczeństwa RSS (FIA)
  • dodatkowy hydrauliczny hamulec ręczny
  • dodatkowe chłodnice oleju i wspomagania
  • przebudowane zwrotnice dla poszerzenia kąta skrętu
  • Winters Performance Dyferencjał 10"

BMW E30 + silnik z 2jz z Toyoty Supry w sezonie 2014

 

  • baza BMW E30 318 , rocznik 1990
  • odelżona karoseria - szyby z poliwęglanu, elementy wymienne z laminatu
  • silnik 2jz 500HP
  • customowe zawieszenie gwintowane Bilstein
  • stabilizatory wyczynowe H&R z regulacją naprężenia 22/18mm
  • klatka bezpieczeństwa , według załącznika "J"
  • bezpieczny zbiornik paliwa ze stali nierdzewnej w bagażniku
  • 6 punktowy system gaśniczy Sparco (włączany z kabiny i z zewnątrz)
  • główny wyłącznik prądu (wyłączany z kabiny i z zewnątrz)
  • hamulce z BMW E39 535i
  • fotel Sparco REV z homologacją FIA
  • 4 punktowe pasy bezpieczeństwa RSS (FIA)
  • dodatkowy hydrauliczny hamulec ręczny
  • dodatkowe chłodnice oleju i wspomagania
  • przebudowane zwrotnice dla poszerzenia kąta skrętu

BMW E30 V8 - tak wyglądał mój driftowóz w sezonie 2013

Samochód został zbudowany od podstaw, maksymalnie odelżony i przygotowany typowo do driftu. Po całym sezonie 2013 mogę powiedzieć, że jest to model, który bardzo mi odpowiada w prowadzeniu. Mocy było troszkę mało, ale na kolejny sezon będzie już OK ;)

Specyfikacja:

  • baza BMW E30 318 , rocznik 1990
  • odelżona karoseria - szyby z poliwęglanu, elementy wymienne z laminatu
  • silnik M60B40 V8 
  • customowe zawieszenie gwintowane Bilstein
  • stabilizatory wyczynowe H&R z regulacją naprężenia 22/18mm
  • klatka bezpieczeństwa , według załącznika "J"
  • bezpieczny zbiornik paliwa ze stali nierdzewnej w bagażniku
  • 6 punktowy system gaśniczy Sparco (włączany z kabiny i z zewnątrz)
  • główny wyłącznik prądu (wyłączany z kabiny i z zewnątrz)
  • hamulce z BMW E39 535i
  • fotel Sparco REV z homologacją FIA
  • 4 punktowe pasy bezpieczeństwa RSS (FIA)
  • dodatkowy hydrauliczny hamulec ręczny
  • dodatkowe chłodnice oleju i wspomagania
  • przebudowane zwrotnice dla poszerzenia kąta skrętu
  • górne cambery na osi przedniej, na osi tylnej ustawiony kąt 0

BMW E36 - moje pierwsze starcie z samochodem i driftem

Do tego samochodu mam duży sentyment . Za jego kółkiem próbowałem pierwszych boków. Na początku E36 miało silnik 1.8IS który szybko okazał się za słaby i tata postarał się o kolejne modyfikacje. Co to były za czasy.

  • silnik M62B44
  • odelżona karoseria - wymiana elementów nadwozia na laminat
  • zawieszenie gwintowane 
  • hydrauliczny hamulec ręczny
  • górny camber kit
  •  na początek musiało wystarczyć

 Teraz E36 jeździ w STW Drift Team  jako samochód do nauki. Cieszę się, że jest w dobrych rękach.